КАК ВЫБРАТЬ БУ ВЕЛОСИПЕД

Повернутися

КАК ВЫБРАТЬ БУ ВЕЛОСИПЕД

Велосипед одна з найбільш особистих та якщо можна так сказати то навіть інтимних речей. Тільки з досвідом можна підібрати найбільш підходящі особисто вам компоненти, – від велосипедної сидушки та педалей до розмірів та геометрії рами, амортизаційної вилки, кількості задніх та передніх передач і т.д.

Справа ускладнюється при підвищенні ціни велосипеда, знову ж за відсутності належного досвіду, складно зрозуміти, чому один бувший у використанні велосипед з красивою назвою “super power” коштує близько 200 доларів в той час як на вигляд менше помітний велосипед, з більш лаконічною назвою “cube” коштує близько 1000 доларів. Все починає виглядати ще гірше після перших спроб розібратися що до чого за допомогою того ж гугла .. виявляється, що і вищезгаданий “cube” лають за явно завищені ціни, а багато “досвідченних” райдерів катаються на модернізованих “Українах”.

<! – Будемо вважати що ви вже визначилися з типом необхідного вам велосипеда, якщо ні, то вам для початку варто прочитати цю статтю . -> Думаю що не сильно помилюся, якщо скажу, що в сьогоднішніх умовах нашої країни (відсутність велосипедних доріжок, низька культура водіння ..) доцільно розглядати два типи велосипедів, – шоссейники і хардтейли (хардтейли на всі випадки життя, шоссери усвідомлений вибір безстрашних підкорювачів автострад-). Решта типів велосипедів або прижилися слабо, – ті ж “міські велосипеди” через відсутність нормальних доріг і велодоріжок, двухподвеси (не «Ашан” байки!) зважаючи на високу вартість та відсутность належних трас (як штучних так і природних), BMX-и це скоріше спортивні снаряди і більшості вело любителів вони не до чого .. ну а решта “типів” таких як “міських” або “складаних” велосипедів я б окропляв “святою водою” та спалював на вогнищах “велосипедної інквізиції” бо це просто нечисть котра розплодилася під впливом маркетингу -). <! – Як приклад ми будемо розглядати “хардтеіл”, оскільки він є найбільш популярним видом велосипеда. ->

Де купити БУ велосипед

– Часто зустрічав думку, що найкраще купувати у друзів або знайомих .. можливо це так, але можливо не завжди. І справа навіть не в тому, що ваш знайомий або навіть друг свідомо бажає нажитися на вас. Наприклад може скластися наступна ситуація, ваш приятель, якого ви вважаєте досвідченим велосипедистом, купив рік тому велосипед а зараз продає його, але його оцінка вартості велосипеда може бути сильно суб’єктивною. Приміром він взяв найсучаснішу модель навесні та продає її вам восени. Він просто впевнений що вона не могла подешевшати більш ніж на 20-30%, хоча в той же самий час продавці позбавляються від торішніх моделей з метою закупівлі нових і можуть віддати вам точно такий же новий велосипед дешевше ніж ваш товариш пропонує бувший у використанні.

– Найбільше приватних оголошень дають на агрегаторах на подобі аукро або сландо, там багато приватних оголошень, багато оголошень від магазинів, а так само від різних приватників які працюють за принципом магазинів і займаються доставкою бувший у використанні велосипедів з Європи. Окремо варто відзначити кастомні моделі, коли за основу береться рама відомого бренду а от обвіс змінюється на власний розсуд, але вибір подібного велосипеда вимагає певного досвіду.

Як підійти до вибору бувшого у використанні велосипеда

1) Виробником велосипеда, по суті, називають виробника рами, а все інше обладнання називають обвісом, його виробляють інші компанії. Вам потрібно вибрати виробника і модель велосипеда (рами) і подивитися який “обвіс” пропонує даний виробник для даної моделі, можна порівняти ці дані в декількох різних великих магазинах – як правило все буде ідентичним. Завдяки цьому ви будете мати уявлення про ціну (так само пам’ятайте, що будь-який продавець може дати вам солідну знижку) а так само будете мати список навісного обладнання (у різних виробників рам / велосипедів список навісного обладнання для моделей одного рівня буде практично один і той самий).

2) Озброївшись цими початковими знаннями можна починати “рити” дошки оголошень. В першу чергу дивимося відомі нам моделі велосипедів, потім звіряємо обвіс у пропонованої моделі з “заводською” поставкою. Якщо якісь деталі відрізнятся, тоді для розуміння що до чого – гуглимо кожну окремо і робимо висновки-) Цілком може виявитися, що попередній власник поставив обладнання більш високого класу і продає велосипед за дуже привабливою ціною, з іншого боку бувають випадки коли продавець наприклад знімає більш дорогу вилку, ставить дешеву і виставляє велосипед на продаж (а хороша вилка це 30-50% ціни велосипеда), так само поширені випадки коли знімають пристойні гідравлічні гальма ставлячи на заміну дешеві механічні.

3) Вибравши потенційну покупку, перевіривши відповідність обвісу, переходимо до перевірки стану всіх вузлів велосипеда. Розглянути всі вузли і зрозуміти їх стан можна по фотографіях наданих продавцем. Добросовісний продавець, як правило виставляє фотографії всіх вузлів або ж надасть їх на ваше прохання.

Читать статью на русском

Поділитися цим записом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повернутися