Прокладаємо маршрут

Повернутися
Кращий друг мандрівника GPS-навігатор

Прокладаємо маршрут

Існує безліч способів прокласти свій власний вело маршрут. Я розгляну найпростіший і найдоступніший.

Говорячи, що спосіб доступний, я на жаль не можу назвати його безкоштовним. Вся справа в тому, що без GPS навігатора, вам буде вкрай важко зорієнтуватися на місцевості, а вбудований в смартфонах навігатор підходить для вело походів не найкращим способом.

Так, свої точні координати можна визначити по положенню сонця, маючи на руках паперову карту, враховуючи день року і ще пару / трійку астрономічних величин. Але залишимо цей підхід досвідченим туристам, які давно переросли інформацію викладену у даній статті.

Маршрути можна прокладати не використовуючи технічні засоби в принципі, але хотілося б підкреслити, що особливо GPS навігатор буде корисний при прокладені вело маршрутів. У випадку з автомобілем все ясно, на ньому простіше повернутися в потрібну точку, при пішому туризмі у людини більше можливості подумати під час процесу самого походу, в той час як велосипедист запросто може не помітивши проскочити 20 км в невірному напрямку, а враховуючи зворотню дорогу це вже +40 км до запланованого маршруту.

Що до використання навігаторів вбудованих в смартфони, то тут також існує ряд нюансів. Якщо ви хочете знайти своє місце розташування під час покатушек в міському парку, то смартфон вам у руки. Але всі хто займається туризмом хочаб деякий час, воліють мати спеціалізовані GPS навігатори. По мимо більш якісного прийому сигналу, строку служби акумулятора та / або можливості замінити батарейки під час походу, велосипедист цінує у навігаторі:

– Захищеність від попадання води та бруду. Велосипедисту часто доводиться їхати під час дощу або навіть зливи і падіння навігатора в воду (наприклад при переході річок) так само не рідкість.
– Можливість роботи з навігатором в рукавичках або ж під проливним дощем.
– Хоча б і базовий але захист від ударів, навіть якщо навігатор надійно закріплений на кермі, в разі падіння велосипеда він піддається значному впливу.
– Відмінний прийом сигналу в “важкодоступних місцях” -)

Будемо вважати, що з приводу GPS навігатора ми визначилися, тепер кілька слів про програмні засоби для планування / прокладки маршруту; Існує маса різних онлайн сервісів а також у виробників навігаторів, картографів є свої програмні засоби ..; напевно багатьом відразу ж спадають на думку картографічні засоби що надаються гуглом ..; особисто я користуюся онлайн сервісом http://www.gpsies.com/ і вам раджу почати з нього, інтерфейс сервісу інтуїтивно зрозумілий, тому не бачу сенсу окремо описувати його.

Що вам потрібно, по мимо технічних засобів, що б прокласти маршрут і відправиться в самостійну подорож, це як не дивно – бажання і розуміння того, чого саме ви хочете досягти у поході. Дуже настійно раджу вам, відноситься до організації походу, як до будь якого спортивного заходу. Не потрібно відразу ж планувати багатоденний похід з подоланням сотень кілометрів шляху; почніть з походу на одну ніч і відповідно сплануйте / підготуйте одно / дводенний маршрут. Повірте на слово, без належного досвіду або якщо хочете закалу, навіть якщо ви відразу подолаєте багатоденний похід, ви не отримаєте від нього задоволення.

З бажанням “обійти світ” ми визначилися, тепер можна поговорити про те, куди б вам хотілося відправитися (пам’ятаємо про те, що похід на одну ніч і на пошуки втраченого “Юкотану” у вас просто не вистачить часу). Незважаючи на те, що починати бажано саме з нього, одноденний похід все ж накладає певні обмеження на вибір маршруту. Мається на увазі, що доводется уважно підходити до питання початкової точки вашого маршруту; якщо ви плануєте йти всього на одну ніч, то було б нераціонально їхати від будинку наприклад за 500 км; варто пам’ятати про те, що вам мало того, що потрібно дістатися до точки початку маршруту, вам ще буде треба повертатися від неї.

Ще одна порада, з приводу перших, коротких походів – постарайтеся відразу вирватися на природу. Тобто, якщо ви наприклад мешканець мегаполісу, точка початку цікавого вам маршруту може бути розташована на іншому кінці міста. На мій погляд, для перших походів краще вибрати інший маршрут, у якого початкова точка розташована якомога ближче до вашого будинку. Сучасні міста з величезною кількістю людей та автотранспорту, здатні вимотати мандрівника дуже швидко; при цьому не важливо вибрали ви громадський транспорт, власний автомобіль або ж відразу їдете на велосипеді; знову ж таки варто пам’ятати, що на даний момент ми говоримо про одноденні походи і витратити пів дня на те що б дістатися до місця початку – недозволена розкіш.

Перше завдання полягає у тому, що б так сказати призвичаїтися до походів та відточити різні нюанси (якщо мова йде про вело походи, то наприклад я спочатку витрачав дуже багато часу на те як правильно закріпити вело баул, а зараз я закріплюю його надійно та зручно за 1 / 1,5 хвилини). Тобто, чим простіше ваші перші походи, тим краще для вас.

Людина істота соціальна і їй необхідно визнання оточуючих, а тому відразу хочеться грандіозних звершень; повірте, в компанії ваших знайомих, ви станите експертом номер один на довгі роки, зробивши всього одну / дві матрацні вилазки на пріроду-)

Читать статью на русском

Поділитися цим записом

Коментарі (3)

  • Korman Відповісти

    Что за ашан байк на фотке?))) тестируете свой гармин?

    Thursday October 1st, 2015 at 15:51
    • hobo Відповісти

      Это мой велосипед для походов)) да ну – не совсем он “ашан”)) нормальный себе базовая модель кубика (CUBE) – в 2013 году куб классные велосипеды делал – не знаю этот кажется просто не убиваемый) Гармин как гармин, батарейки нужно мощнее взять – как ваши часы поживают?

      Tuesday October 6th, 2015 at 23:05
      • Korman Відповісти

        нормально, сейчас уже только ими трекаю бег и катание на велосипеде
        единственный недостаток – карты. памяти у них не много, нормальную карту не загрузить, нужно куски загружать.
        а так я ими очень доволен, хочу еще докупить со следующей зарплаты датчик сердечного ритма, что бы бегать по правильному – по пульсу. Может еще куплю датчик каденса для велика, они кст по сравнению с датчиком сердечного ритма дешевые. В них еще есть прикольная штука – барометр) по нему можно погоду прогнозировать, или для меня полезно, я когда вижу что атмосферное давление падает, то в этот день лучше отдохнуть. потому что у меня в такие дни, как правило, болит голова особенно если перенапрячься с работой)

        Thursday October 8th, 2015 at 20:38

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повернутися