Велосипедна індустрія в Європі створює понад 700 000 робочих місць

Повернутися
инвестиции сделанные в велосипедную инфраструктуру, считаются наиболее выгодными и эффективными с точки зрения скорости возврата вложенных средств

Велосипедна індустрія в Європі створює понад 700 000 робочих місць

Велосипеди в останні роки постійно стають все більш і більш популярними, і як засіб пересування, і як засіб активного відпочинку. Відповідно зростає кількість людей, які обслуговують велосипедну індустрію. Світовим лідером за кількістю велосипедів є Європа, так-так, не бідна в розрахунку на середнього громадянина Індія і вже тим більше не голодуюча Африка, а сита і добре відчуваюча себе Європа.

Якщо за даними на середину 2015 року, у велосипедный індустрії Європи було задіяно понад 650 000 робочих, то через менш ніж рік, їх кількість зросла на 20-25% і цей показник зростання припав на зовсім нелегкі економічні часи.

Думаю не зайвим буде підкреслити, що навіть при кількості працюючих людей в кількості 655 000, ця цифра випереджала кількість зайнятих в гірничодобувній промисловості Європи (за даними на 2015 рік – 615 000 чоловік) і майже вдвічі перевищувала кількість працюючих в сталеливарній промисловості (350 000 осіб ). Але ж колись прообраз сучасного Євросоюзу формувався як «союз стали і вугілля» між Німеччиною і Францією, а не минуло й 80 років, як велосипеди генерують вдвічі більший обсяг робочих місць, ніж ще зовсім недавній промисловий конгломерат найбільших європейських країн. І це при тому, що на сьогоднішній момент, тільки трохи більше 3-х відсотків людей користуються велосипедом в якості основного виду транспорту. За прогнозами, якщо ця кількість зросте з 3-х до 6-ти відсотків, в велоїндустрії буде працювати вже більше 1 000 000 чоловік і трапиться це не пізніше 2020 року.

Директор відповідаючий за розвиток індустрії в Європейській велосипедні Федерації – Кевін Мейні, зазначає, що таке зростання кількості працевлаштованих людей, є прямим закликом до європейської влади. Ні для кого не секрет, що розвиток велосипедної інфраструктури здатен вирішувати цілий ряд проблем пов’язаних як з кліматом, так і з рухом транспорту в містах, а так само з проблемами в галузі охорони здоров’я. Але при цьому велосипед не прийнято було розглядати, як засіб здатний позитивно позначатися на економіці держав, принаймні в розрізі прямого і миттєвого прибутку. Але на сьогоднішній момент стає очевидним, що розвиток велоїндустрії це не тільки довгострокова інвестиція в масштабах міста і країни – це можливість створити нові робочі місця в лічені роки.

На сьогоднішній день, інвестиції зроблені в велосипедну інфраструктуру, вважаються найбільш вигідними і ефективними з точки зору швидкості повернення вкладених коштів (мається на увазі проекти пов’язані з розвитком інфраструктури міст). На експертному рівні доведено, що вкладення в розвиток автомобільної інфраструктури, дозволяє повернути вкладені кошти в три рази повільніше, ніж вкладення в вело інфраструктуру.

Так само примітним є той факт, що велика кількість робочих місць, доводиться на сферу обслуговуючу велотуризм, сюди так само входить ресторанне і готельне обслуговування туристів.

Поділитися цим записом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повернутися