Маршрут для велопоходу

Повернутися

Маршрут для велопоходу

Маршрут для велопоходу

Хіба може йти мова про велотуризм без продуманого маршруту? Задумка і опрацювання веломаршруту займають чимало часу і сил. Особисто я, прокладаючи маршрут в залежності від його протяжності і
віддаленості від місця постійного проживання, сам прокатую його від двох-трьох до десяти разів. Спочатку, як правило, добираюся до точки початку маршруту електричкою або ж відразу велосипедом і
починаю вивчати його деталі, нерідко наступного разу повертаюся на автомобілі, взявши з собою дружину і/або когось із друзів і ми починаємо вивчати прилеглі до маршруту території.

Не рідко стикався з думкою, що надмірне опрацювання маршруту вбиває дух романтики… не знаю, не можу з цим погодитися, коли ти їдеш маршрутом перший раз, то багато романтики побивається на корені
постійними думками “куди повернути далі” і “як вибратися з цього місця “? А з кожною новою поїздкою по добре продуманому і гарному маршруту помічаєш в ньому нові і більш глибокі нюанси. Дух
романтизму з першої поїздки гарний, коли весь маршрут за тебе продумав, проклав інструктор, а от коли ти сам інструктор і відповідаєш за ведену групу, то краще заздалегідь підготуватися -) Відзначу ще такий нюанс – один і той же самий прокладений і добре продуманий маршрут, залежно від пори року і погодних нюансів, здатний підкидати найнепередбачуваніші перешкоди в дорозі, на подобі появи рукава річки на місці пройденої ще вчора ділянки.

Оскільки, як ми уточнили, без планування маршруту, обійтися ніяк не можна, тим більше, коли ти відповідаєш не тільки за себе, але і за цілу групу людей, спробую описати процес детальніше:

Початок і кінець маршруту:

Одне з найбільш важливих питань, як дістатися до точки початку маршруту і як згодом повернутися назад. Транспорт відіграє дуже важливу роль, наприклад, електрички це дешевий і відмінний спосіб
вибратися в абсолютно нові місця (звичайно якщо ви сіли в електричку не в годину пікового навантаження-). Дуже допомагають різні сервіси онлайн бронювання і розкладу руху автобусів/поїздів/
електричок ну і літаків у кінці кінців. Для перевезення велосипеда в поїзді або електричці, краще заздалегідь прикупити велочехол. За перевезення велосипеда в літаку доведеться помітно доплатити. У випадках перевезення в автобусі, можна домовитися з водієм автобуса. А наприклад на поромі з Одеси до Грузії, перевезення велосипеда здійснюється безкоштовно (компанія одна, при бажанні всю інформацію можна знайти в Інеті).

Місця ночівлі:

Тут в наших руках маса варіантів, від ночівлі під відкритим небом, в наметах, в кемпінгах до зупинок у всіляких хостелах/готелях, в приватному секторі. Особисто я люблю комбінований підхід,
боюся накликати на свою голову всіляких “вижівальщік”, які сплять зарившись у сніг і їдять тільки здобич спійману власними руками, притому голими;) зізнаюся, що мені більше подобається зробити
похід довжиною в кілька днів з ночівлею в наметі, рідше в кемпінгах, а через кілька днів шляху пожити кілька днів у “цивільних” умовах -).

Місця поповнення запасів:

Важливо прокладати місця стоянки з доступом до води, до сухих гілок для багаття. Дуже бажано щоб в радіусі 5 км була можливість поповнити харчові запаси, взяти пляшку холодного пива зрештою (* до
споживання алкоголю під час походів потрібно відноситься дуже обережно, ні в якому разі навіть одного ковтка пива, якщо ще потрібно продовжити рух. І в разі споживання на ніч, так само потрібно бути дуже уважним, організм з одного боку збуджений і ви не будете відчувати сп’яніння, з іншого боку виснажений і на наступний день ви можете просто не встати від зовсім невеликої кількості алкоголю). Важко переоцінити важливість запасів питної води, особливо в жарку пору року, коли при активному педалюванні за один день можна випити 5-7 літрів води.

Закриті території

Плануючи похід важливо переконатися, що на вашому шляху прямування не буде територій заборонених для відвідування (заповідники, військово-стратегічні об’єкти, місця поселення статусних homo
oranus). Пів біди, якщо вам просто доведеться об’їхати охоронюваний об’єкт, але якщо ви натрапили на територію ід охороною, наприклад, в гірській місцевості, то може вийти так, що вам просто
доведеться перервати свою подорож, повертатися назад.

Заповідники

У випадках із заповідниками в 99% випадках через них можна проїхати без будь яких проблем. Головне і єдине правило – НЕ бути бидлом і залишити після себе менше сміття, ніж було до твого приїзду.
Так само в деяких заповідниках та й просто лісах познайомившись з лісниками можна відкрити для себе нові цікаві місця і розраховувати на їх допомогу в складній ситуації (з особистої практики, від
допомоги в знятті машини застряглої на пнях, до допомоги з ремонтом велосипедів). Так само в деяких лісництвах розвинений своєрідний зелений туризм, доступний за цінами і цілком прийнятний за якістю (джакузі і тапочок для ванної я не разу не зустрічав, але а в іншому, як правило все відмінно -))

Заповідники в горах, окремий випадок. Куди не наступи, можеш погубити рідкісну рослину і можливо саме тому охороняються гірські заповідники куди з більшою завзятістю. Особливим жлобством і тягою до
отримання на лапу володіють хранителі заповідників в окупованому нині росіянами Криму. Втім, заборонити статусним хомо оранусам вести забудови в самих заповідних місцях, якщо хтось і пробував, то
явно без особливого успіху.

Військово-стратегічні об’єкти

Їх не так вже й багато трапляється на шляху прямування, але часом все ж трапляються. Найбільші це аеропорти (включаючи прилеглі зони, в яких не можна перебувати), військові бази і полігони, але як
правило всі ці об’єкти не складно об’їхати.

Місця проживання статусних homo oranus, а так само їх наслідувачів

Хабарники, повії, злодії і вбивці досягли у своєму ремеслі певних “висот”, а також інші “шановані” люди, воліють облаштовувати свій побут у колі собі подібних. Оскільки в силу певної душевної
організації ці особини просто не можуть не хапнути те, що погано лежить, то свої масові забудови землі вони проводять в найнесподіваніших місцях і природно на картах дані місця забудов ніяк не
відображені. Дуже багато доріг на карті, на ділі впираються в подібні поселення.

Оскільки хомо орануси більш низького соціального статусу намагаються наслідувати своїх більш статусних одноплемінників, останнім часом з’являється все більша кількість бюджетних забудов закритого
типу, як правило це багатоповерхові будинки з закритою прилеглою територією. Подібні забудови так само можуть послужити непередбаченою перешкодою.

Читать статью на русском

Поділитися цим записом

Коментарі

  • Петя Відповісти

    красивая фотка в заголовке, где то на просторах тырнета стырили или сами сфоткали?

    Tuesday September 15th, 2015 at 21:45
    • hobo Відповісти

      своя фотография) сделана на стоянке на ночевку

      Tuesday October 6th, 2015 at 23:09
  • Korman Відповісти

    117 км это за неделю похода?))

    Thursday October 1st, 2015 at 15:52
    • hobo Відповісти

      )) это за день, зря вы тогда с нами не поехали, интересный поход был

      Tuesday October 6th, 2015 at 23:10
  • Максим Відповісти

    Чем меньше планируешь тем итоге интереснее получается)

    Thursday October 22nd, 2015 at 15:38

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повернутися