На велосипеді по Америках – 2

Повернутися
Велосипедом по Америкам 2 с Марк Бомонт

На велосипеді по Америках – 2

Коли перемога була вже зовсім поруч і до вершини залишалося не більше двох годин ходу. На команду, раптово, налетіла сніжна буря. Не дивлячись на небезпеку, більша частина команди, включаючи Марка вирішують дістатися до вершини.

Посилившийся буран, дав Майку всього кілька секунд, що б насолодиться підйомом на висоту в 6000 метрів. У підсумку, гора Мак-Кінлі виправдала свою репутацію.

Марк Бомонт - велосипедом по Америке

“Навіть не знаю що з чого почати? Може було потрібно вигукнути УРА! Ми підкорили Денале. Але я зараз прибуваю в легкому шоці, це була одна з найстрашніших пригод у моєму житті.”

На те що б спуститься вниз, після трьох тижневого сходження, потрібно всього три дні.

Поки інші альпіністи спокійно востановлювали сили, Марк, який втратив цілих 4,5 кілограма, повинен повертатися у сідло та відправитися на дикі простори Аляски.

Наступний відрізок зухвалої експедиції Марка проведе його від Талкітни до диких просторів Аляски. Потім підуть гори з безкраєю територією Канади (Юкон). Марк в’їжджає в найвіддаленіші, прекрасні і незаймані простори на планеті.

na-velosipede-po-amerikam-2-alaska-dikaya

Але в цій дикій природі таяться свої небезпеки.

“Коли я побачив першого ведмедя по близькості, мені стало не по собі. Я не відразу зрозумів що це, коли побачив його біля дороги, але коли нарешті розгледів я зупинився та витяг фотоопарат, але він дивно на мене подивився і я вирішив що мені не варто тут затримуватися ”

“Жахливий перший день у Канаді. В Юконі повно доріг, які набагато километрів покриті гравієм, по ним дуже складно їхати і кожен раз коли повз проїжджає машина в тебе летять камінці. Якщо чесно я погано себе почуваю, настає такий момент, коли починаєш погано себе відчувати на велосипеді; втомлюються ноги, занадто повільно їду; я думаю мені потрібно просто гарненько виспатися. ”

na-velosipede-po-amerikam-2-alaska-doroga-kamny

“За 130 кілометрів, мені зустрілося всього одне маленьке містечко, яке має назву Бухта Руйнування. Жителі цього містечка живуть у найвіддаленішій частині Юкону. Взимку тут цілих два місяці майже не буває сонця. Ми знаходимося в тіні гори, люди не живуть на півночі якщо вони не шукають усамітнення. ”

“Я відчуваю себе першовідкривачем. У тому плані, що знаходжу нові місця та людей, яких раніше ніколи не зустрічав.”

Тепер Марк в’їжджає в саме серце Юкону, Канада. У цій місцевості, що за своїм розміром у два рази перевищує Великобританію, проживає всього 30 чоловік.

(картинка можливо з картою, потрібно пояснити що це таке ..)

Марк звик до того що б за день покривати великі відстані, але це не так то просто у країні ведмедів.

“Я зупинився, оскільки попереду великий ведмідь з двома чи навіть трьома ведмежатами, вони бігають вздовж дороги. Я десь у 50-ти метрах від них і ближче під’їжджати не збираюся, не варто зв’язуватися з ведмедицею, у якої є ведмежата.”

na-velosipede-po-amerikam-2-alaska-medvedi

Можливо поки Марку вдалося уникнути нападів ведмедів, але йому потрібно ще як то пережити ніч. Досить ризиковано залишатися на ніч там, де ніхто не почує твої крики про допомогу.

“Я ніколи не розбивав табір там, де можливо доведеться защіщатся від ведмедів, адже тут їх можливо більше ніж людей. У мене є кілька засобів захисту. Якщо я почую їх наближення і зможу вчасно вибігти з намету; у мене є свисток, а також перцевий спрей та ніж, не думаю що шанси на порятунок великі, але краще так ніж з голими руками. ”

“Їжу та все інше що має хоч хоч якийсь запах, наприклад ту ж зубну щітку я кладу у мішок та підвішаю високо на дереві подалі від місця стоянки. Таким чином я сподіваюся, що якщо сюди забредуть ведмеді у них не буде асоціації між їжею та моїм наметом, який знаходиться на пристойній відстані. ”

alaska-highway

Ці заходи допомогли і після спокійної ночі, Марк знову вирушив у дорогу. Поки він проїхав 1800 км і тепер об’їжджає Британську Колумбію, уздовж знаменитої +2000 километрів магестралі Аляски. Це головна єднальна нитка між Аляскою та США. Не дивлячись на це Марк не боїться потрапити в пробку.

на велосипеде  вдоль знаменитой 2000-чи километровой магистрали Аляски

“Велосипеду потрібно було відпочити від мене а мені від нього. Чому б просто не постояти посеред дороги? -) Тут просто немає машин, тут нічого немає, крім дороги-) Аляска в декількох тижнях шляху в одну сторону, США в декількох тижнях шляху в іншу сторону, ну а по середині мільярд дерев та медведів”.

Залишилося 17500 км шляху і Марк розуміє, що це пригода буде складніше ніж його кругосвітня подорож яка встановила світовий рекорд.

“Мені здається я вже в скелястих горах та починаю їх перетинати а не просто качусь в одну сторону весь день. Це найбільший переїзд і найвищий з тих, які мені зустрічалися, висотою близько 2000 метрів. Але здається мені доведеться рухатися ще кілька годин перш ніж я доберуся до вершини. ”

Чим далі на північ, тим більше людей починає попадатися Марку на шляху, але не ті хто йому потрібен.

“90% всіх машин на дорозі, це вантажівки, величезні вантажівки розміром з автобус. А я як нижчий клас на трасі постійно змушений поступатися їм дорогою.”

Важко добути продовольство на трасі ..

“зараз 10-ть хвилин 12 і день був так собі, коли я добрався до місця, де планував розбити табір, то зрозумів що взяв із собою мало води та їжі. На карті це місце здавалося мені просто чудовим, але я не міг тут зупиниться і не міг знайти воду, а наступний привал тільки через 80 кілометрів і мені довелося їхати вночі, а за останні дві години повз мене не проїхала жодної машини, а пів години тому я побачив першого грізлі, він просто перебіг дорогу метрах в 20-ти від мене ”

Дика природа Канади змусила Марка проїжджати гігантські відстані і нарешті він дістався до місця де над ним змилостивилася природа.

“Я на лісовій стежці, яка веде до гарячих джерел, я давно мріяв сюди потрапити. Мої ноги сильно втомилися і я думаю природні джерела підуть їм на користь. Здивований що тут немає ведмедів, якби я був ведмедем, я б постійно розслаблявся тут – ) ”

Читать статью на русском

Читати першу частину

Читати треттю частину

Поділитися цим записом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повернутися