Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

Терміни повернення та обміну


Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ГАРАНТІЇ:

Кожен товар проходить три етапи перевірки:

  • Перевірка заводом-виробником на справність, характеристики, брак.
  • Перевірка нашим магазином при отриманні, і безпосередньо перед відправленням.
  • Перевірка Вами, при отриманні товару в компанії перевізника.
  • Гарантія 14 днів.

Ми гарантуємо, що ви отримаєте робочий товар!

Перевірка товару на пошті:

Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари - перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті, при отриманні. У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена, або товар перебуває в неробочому стані, або він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар став непридатним через не якісне надання перевізником своїх послуг, - відмовляйтеся від нього прямо на пошті та письмово заявіть перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ - це ваше право!

Перевізник відповідає за збереження вантажу і страхує його.

Покупцям, які не виконали дану умову, буде відмовлено в обміні товару або поверненні грошових коштів з огляду на відсутність вини і непричетність магазину до пошкодження товару і порушення цілісності його упаковки.

Покупець, який здійснив замовлення поштою, зобов'язаний відмовитися від посилки або скласти АКТ прямо в поштовому відділенні, якщо виявить, що його посилка не повністю укомплектована відповідно до його замовлення.

Повернення грошей

Стаття 9. п3 При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

(тобто після отримання товару від вас, ми його перевіримо і повернемо гроші зручним для вас способом)

Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.